Главная / Интересные и полезные статьи на сайте Раскраска.ком / Необхідні навчальні товари для СТЕМ НУШ: верстати, роботи, конструктори, 3D-принтери

Понравилась интересная статья? Скинь статью другу!



Необхідні навчальні товари для СТЕМ НУШ: верстати, роботи, конструктори, 3D-принтери

Нещодавно було опубліковано проєкт наказу МОН «Про затвердження Типового переліку навчально-методичного забезпечення, засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», що має на меті осучаснення існуючого обладнання та приведення його у відповідність до потреб учителів та учнів. Які зміни він принесе до навчального процесу, та до яких нововведень слід готуватися вчителям?
Необхідні навчальні товари для СТЕМ НУШ: верстати, роботи, конструктори, 3D-принтери

Що являє собою шкільна стем лабораторія?

У зв’язку з активним впровадженням принципів і технологій STEM -освіти у Новій українській школі багато постачальників навчального обладнання пропонують обладнання для шкільних лабораторій і навіть оснащення кабінетів STEM під ключ. Як воно виглядає, та на які категорії поділяється, можна подивитися за посиланням https://b-pro.com.ua/katalog/stem-osvita . А для того, щоб максимально ефективно і точно підібрати навчальне обладнання стем лабораторії у своїй школі, пропонуємо передусім розглянути ключові поняття STEM -освіти, її основні принципи та філософію.

Що таке STEM , STEAM і STREAM

STEM акронім, який позначає новий сучасний метод навчання, що базується на вивченні наступних дисциплін:

S Science — наука (охоплює вивчення хімії, фізики, біології, географії тощо)

T — Technologies — технології сучасного світу.

E — Engineering — інженерія, проєктування.

M — Maths — математика.

Це — класична версія принципово нового підходу до навчання, що заснований на комплексному вивченні шкільних дисциплін, дослідженні їх взаємозв’язку та інтеграції, а також — розумінню практичного застосування науки та її важливою ролі в навколишньому світі.

Які можна навести приклади STEM -підходу в шкільній освіті? Це може бути проєктування мостів або базове комп’ютерне програмування. До речі, більшість таких STEM -проєктів — колективні, тож розвивають у школярів змалку здатність працювати в команді, організовувати свою роботу та використовувати свої креативні здатності для вирішення стандартних завдань.


Але розвиток науки не стоїть на місці, філософія STEM розвивається та доповнюється. У результаті, на сьогодні з’явилося ще декілька версій нового методу:

  • STEAM , де A Arts — мистецтво, яке розглядається у нерозривній зв’язці з новітніми технологіями в науці та освіті. Приклади STREAM -проєктів? Це такі видовищні досліди, як вирощування кристалів, створення намиста з насіння тощо. Тобто, для проведення цих експериментів потрібно мати ґрунтовні наукові знання. Але тут є вже значно більше можливості для творчого самовираження.

  • STREAM , найновіша течія, де додатково до мистецтва стає обов’язковим ще й R Reading — пізнання світу через читання та самовираження за допомогою писемності. В основі цього підходу лежить розуміння грамотності як важливої частини шкільного навчання. Адже вона розвиває водночас і творчість, і критичне мислення дитини.

Який підхід найкращий та найпродуктивніший? Щодо цього досі точаться суперечки. Деякі дослідники вважають, що включення мистецтва та читання до шкільної програми надає дітям додатковий поштовх до розвитку творчих здібностей. Інші ж доводять, що розширення напрямів STEM хоч і надає більше можливостей для самовираження, але заважає фокусуванню на вивченні основних дисциплін і руйнує саму філософію підходу.


Але всі сходяться в одному: STEM -освіта є надзвичайно ефективною для розвитку школярів та подальшої побудови ними успішної кар’єри. Адже це не лише опанування таких важливих умінь як кодування й програмування, побудова роботів і складних механізмів, управління безпілотними засобами та здатність спроєктувати міст чи іншу конструкцію. STEM -підхід, у першу чергу, навчає школярів мислити логічно й творчо, згідно з циклом інженерного проєктування:

  1. Визначати проблему чи формулювати питання.

  2. Уявляти, створювати й обговорювати в групі рішення та ідеї.

  3. Обирати рішення й обґрунтовувати свій вибір, будувати плани щодо його втілення в життя.

  4. Створити прототип або пробну модель вирішення.

  5. Оцінити отриманий результат і повторити цикл заново.

Де купити обладнання для STEM -лабораторії

В Україні STEM освіта є новим напрямком, тому його впровадження в школах подекуди викликає труднощі для вчителів. Особливо це стосується підбору стем обладнання , його використання та інтеграції до навчального процесу.

Для допомоги вчителям існує перелік навчальних засобів, рекомендованих для оснащення стем лабораторій, який розроблений Міністерством освіти й науки. Але цей перелік досі постійно доповнюється та розширюється, включаючи нові товари для навчання й використання сучасніших освітніх технологій.

Щоб не розгубитись, обираючи потрібне обладнання, звертайтеся до постачальників шкільних товарів, які надають методичну та сервісну підтримку своїм клієнтам. Як приклад, компанія “БІ-ПРО” де можна замовити не лише товари для школи згідно з актуальними наказами МОН, а й навчання та проведення майстер-класів щодо використання незвичного обладнання STEM- лабораторій.





Размещено 04.02.2020
Статья имеет 113994 просмотров

При копировании статей активная гиперссылка на Раскраска.ком обязательна!

Хотите разместить свою статью? Вам сюда!